05 October 2010

stay away from me bitches.

AKU BUKAN INHAE KORANG YANG BANGANG TU.

get it right.

aku cakap baik2 sekarang.

----------

first of all... kau yang salah faham apa yang aku bualkan dgn kawan aku. namanya nani jugak. so jangan confuse. kami x kutuk anda semua. (too late there, skang ktorang da kutuk korang sebab korang yang asked for it.)

what we were chatting about in her post had nothing to do with any of you. maybe just a little bit. but kita x kutuk korang sebagai manusia or sebagai student yang bagus. aku tabik, sebab aku bukannye honor student pun dekat skolah dulu. korang yang salah faham apa kami cakap, then pandai2 gatal pergi buat post sawan tuduh2 kami caci anda. kenapa? intention saya, cakap apa yang saya cakap tu, bukan untuk maki awak. ok?

saya cakap english awak berterabur. yes. pls jangan menolak hakikat ni. itu yang buat saya nak gelak. sebab awak deny. tapi pls faham, saya x pernah cakap english awak berterabur sebab awak bodoh. awak bacalah balik. yes, saya boleh terima human mistake. saya pun manusia jugak so saya erti tu semua. saya x cakap pun awak x boleh buat mistake. saya cakap satu tu je. english awak berterabur tapi it's not horrible. itu je. tapi awak dah melulu dengan x malunya pergi assume saya cakap tu untuk mecaci awak. awak x malu ke?

saya nak awak faham sekarang. yang saya cakap "KPOP related drama" tu bukanlah saya maksudkan post awak pasal drama KPOP. tapi "drama" dalam konteks yang saya maksudkan tu adalah kejadian2 dalam life you seharian. not KPOP drama. see? siapa yang salah anggap siapa sekarang? memang betul pun setiap apa yang awak post tu, awak kaitkan dengan KPOP. awak xperlu deny. kalau ye pun awak x puas hati sangat, apa salahnya kalau awak leave a comment kat post kawan saya tu instead of pandai2 sdiri buat conclusion merepek? kenapa? takut kena sembur? kitorang bukan macam awak fikir ye? kalau awak cakap elok2 xkan kami nak maki2 awak?

dahla. semua tu da lepas. saya rasa x guna kalau saya nak ulang2 apa maksud post saya kat blog kawan saya tu. xguna jugak. sebab awak xkan paham perspektif kami. awak tunggulah lagi 3 tahun, pastu baca balik komen saya. mungkin, then you will understand what we mean.

HOWEVER!! i will not retract my statement about you and SUSC. korang memang masih delusional and saya memang x suka. in fact, saya memang benci. awak spoil minat saya terhadap the 13 boys that i love. awak ingat saya bukan ELF jugak ke? kalau saya sanggup spend beratus2 duit saya untuk album SUJU n pergi concert diorang awak ingat saya pun x berminat dengan SUJU? tolonglah. saya faham tahap obses awak tu. saya memang tersangat faham. yang saya x boleh terima adalah tahap obses berangan awak sampai terbawak2 ke minidrama. ish... xsemenggah la. even kawan saya yang diehard SUJU fan pun geli tau x?

tapi oklah. saya bukan halang pun. saya cuma geli je. saya x suruh awak stop pun minidrama awak yang dah berapa episod tu. teruskanlah kalau itu yang awak suka. saya cuma boleh berharap that you grow out of it. because i can honestly say, it's a waste of time. baik awak spend your talents in writing, on more meaningful things than 'lee minho tercirit bau petai' yes, i read that short part towards the end and i was honestly disgusted. come on, you can't honestly tell me that you can be proud of writing those things?? but again, if you say yes, then i can't really stop you, can i? nor do i want to. not really. i don't even give a crap to be honest. the only reason i talked about it, was because the topic was brought up. so jangan ambil hati lah. there are far more horrible people out there than nani and nani. trust me. when you look back, you'll see that we're not that bad. if you can't handle us, then pray tell, how are you gonna face the big scary world out there? especially the internet world.

okay this final point aku memang bengang gila. kenapa awak nak kawan2 awak tu masuk campur something that's between you and me? mereka tu author SUSC jugak ke? if so, then okay. fine. tapi korang seriously mentally twisted.

saya nak nasihatlah. lain kali.... kalau korang x pasti lagi identiti seseorang tu, x payah la nak berani datang2 maki orang tu x tentu pasal. batrisyia tu, saya masih boleh telan lagi la. at least awak cakap pelan2. tapi si jalang mulut bau longkang "aksh" tu.... kau kalau aku jumpa kau, memang aku tampar mulut sialan kau. berani x bertempat. bodoh sombong. tulah dia.

[EDIT] ohhhh.... baru aku tahu. rupanya si inhae tu dah tipu korang. dia bagi link blog aku kat korang? kesiannye. korang ni memang terbukti kebodohan korang. aku berani bersumpah nyawa dengan Allah s.w.t yang aku x kenal si inhae tulah. BABI aku plak stuck dalam masalah childish korang. pukimak betul. padan muka aku ye? kau ingat aku terkilan sangat? tolonglah. padan muka koranglah da kena maki habis2an dengan si inhae jalang tu. sama je perangai dia dgn korang. xda beza mana pun.

korang ni memang childish la. aku xtau nak cakap apa lagi dah. so salah aku ke, si inhae tu bagi link blog aku kat korang??? kau x terfikir, aku pun boleh menyamar jadik orang lain then main petik siapa2 punya blog address ntuk letak kat shoutbox korang tu?? BODOH la. BODOH. mmg idiotic.

----------

salam.

2 comments:

Anonymous said...

this, my friend...is the essence of funny! haha. aksh mulut bau longkang!?? omg..i pun tak terfikir lagi nk tulis mcm tu, laju betul you. haha.

anyway i rasa budak2 tu akan salah fhm lagi mesej you ni. diorg punye language skills mmg teruk, you tak perasan lagi ke? you tgk diorg mengarang in L1 pun teruk kan? ni you tulis in L2 plak your post. lepas ni mmg ade siri sawan terbaru la kat blog diorg. trust me. otak diorg tu tak cukup lagi nak faham benda2 matang mcm ni.

seingat i, masa i umur 11 ke 12 tahun, i jauh lebih mature drp diorg ni who happen to be 13 (i tell you now, they will sawan after looking at this number!). so mmg mengejutkan gaklah for me to see 13-year0olds acting mcm 7-year-old retards.

looks like they got the wrong person this time. dgn bijaknye g hntr msg kt fb you plak ye?

nani said...

yea. sbb tu la i cakap. x guna i nk explain lagi. i cuma boleh harap, one day, when they're older and a bit more mature, they come back and read this again and understand it.

and the mistaken identity incident.... that's what got me annoyed the MOST tho! like, they don't even know for sure who this inhae bitch is and they totally accuse me! not only that, they have been told by their own friend that it isn't me and they still INSISTED. mmg i xley bla betul part tu. konon macam hi-tech gila siap buat investigation and all that shit. tp xtau ke yang orang boleh curik sesiapa punya IP address?

kata one of the girls on SUSC, all their clues led to me. and i'm like, what the fuck kinda investigation is that?? bullshit gila. tp xpa la. since they apologized on behalf of that "aksh" longkang kid, i xkesah sangat la. whatever.

the only thing i'm waiting for right now is an apology from that "aksh" person.

p/s: foreversusc is now an invite only blog.